1 |
interactive voice responseDEFINITIETechniek waarbij, door het koppelen van computers aan het het telefoonnetwerk, het mogelijk wordt om gebruikers, zonder menselijke interventie, interactief, te woord te staan.OMSCHRIJVINGIVR is een CTI-techniek die vandaag de dag niet meer is weg te denken uit een call center of uit customer contact centers. De beller kan door middel van h [..]
|
2 |
interactive voice responseA device which automates retrieval and processing of information by phone using touch tone signaling or voice recognition to access information residing on a server to give a response. The response may be given by a recorded human voice or a synthesized (computerized) voice. IVRs are used in applications such as "bank by phone" or "c [..]
|
3 |
interactive voice responseInteractive voice response (IVR) is een telefonische toepassing om opdrachten via telefoontoetsen (DTMF) of de stem door een computer uit te laten voeren. Dergelijke systemen worden in de volksmond oo [..]
|
4 |
interactive voice responseInteractive voice response (IVR) is een telefonische toepassing om opdrachten via telefoontoetsen (DTMF) of de stem door een computer uit te laten voeren. Dergelijke systemen worden in de volksmond oo [..]
|
<< intensive care unit | interchange >> |