1 |
BereikbaarheidMate waarin organisaties bereikbaar zijn.
|
2 |
Bereikbaarheidbereikbaarheid is één van de vier thema’s binnen Wegbeheer. De mate waarin een bepaald gebied bereikbaar is vanuit andere gebieden. De voornaamste kenmerken hebben betrekking op de verplaatsingen (rel [..]
|
3 |
BereikbaarheidHoe een bepaald gebied te bereiken is, hoe je er kunt komen. Bij winkels moet en de leveranciers goed kunnen komen, bij een kantoor de klant.
|
4 |
BereikbaarheidBereikbaarheid is een veelgebruikte term in en buiten het vakgebied verkeerskunde. Het is een sleutelbegrip in verkeer- en vervoerbeleid samen met leefbaarheid.In het algemeen is bereikbaarheid de mog [..]
|
5 |
Bereikbaarheiddat er goed begaanbaren "wegen" zijn om ergens te komen.
|
6 |
BereikbaarheidHet percentage opgenomen chatgesprekken tegenover de aangeboden chatgesprekken. = (opgenomen) / (aangeboden)
|
7 |
Bereikbaarheidmate waarin een plaats van bestemming toegankelijk is
|
8 |
Bereikbaarheidvoor domein vervoer + ruimtelijke inrichting de belangrijkste vestigingsplaatsfactor. Als de bereikbaarheid van een plek verandert (de haven verzandt) dan wijzigen zich ook de vervoersstromen in dit gebied. Als een stad aangesloten wordt op een HSL* lijn dan vinden B&W van deze stad dit uiterst prettig en zullen ze allerlei nieuwe projecten starten [..]
|
9 |
BereikbaarheidBereikbaarheid geeft aan hoeveel potentiële gebruikers van de op die locatie aanwezige activiteitsruimten binnen een bepaalde afstand, meestal uitgedrukt in tijd, aanwezig kunnen zijn. Bereikbaarheid kan op verschillende manieren bepaald en weergegeven worden (Wikipedia)
|
10 |
BereikbaarheidHet percentage opgenomen oproepen tegenover de aangeboden oproepen. = (Opgenomen oproepen) / (Aangeboden oproepen)
|
11 |
BereikbaarheidHet percentage opgenomen e-mails tegenover de aangeboden e-mails. = (opgenomen) / (aangeboden)
|
<< bereikbaar | bereikbaarheidsdiensten >> |