Betekenis Promotiebeleid
Wat betekent Promotiebeleid? Hieronder vind je 7 betekenissen van het woord Promotiebeleid. Je kunt ook zelf een definitie van Promotiebeleid toevoegen.

1

27   20

Promotiebeleid


Dit beleid is er op gericht om een product en de eigenschappen van een product onder de aandacht van potentiële afnemers te brengen.
Bron: scholieren.com

2

5   6

Promotiebeleid


Het promotiebeleid of communicatiebeleid is de manier waarop een organisatie haar product of de organisatie zelf onder de aandacht wil brengen.
Promotiebeleid - 31 oktober 2017

3

6   10

Promotiebeleid


hoe brengt een fabrikant of winkelier zijn producten onder de aandacht van consumenten.
aisha - 10 september 2017

4

10   20

Promotiebeleid


marketingbeleid gericht op communicatie.  
Bron: home.wanadoo.nl

5

8   20

Promotiebeleid


beleid gericht om een product en de eigenschappen van een product onder de aandacht van potentiële afnemers te brengen.
Bron: scholieren.com

6

8   20

Promotiebeleid


reclame, acties, voorlichting
Bron: scholieren.com

7

8   20

Promotiebeleid


beleid dat er opgericht is om een product en de eigenschappen van een product onder de aandacht van potentiële afnemers te brengen. Reclame en een ‘drie halen twee betalen’ actie zijn hierbij erg b [..]
Bron: scholieren.com


Betekenis van Promotiebeleid toevoegen.
Aantal woorden:
Naam:
E-mail: (* optioneel)

<< Productbeleid Volledige mededinging >>

Betekenis-definitie.nl is een internet woordenboek geschreven door mensen zoals jij en ik!
Help mee, en voeg een woord toe. Alle soorten woorden zijn welkom!

Betekenis toevoegen