Betekenis Cost-per-click
Wat betekent Cost-per-click? Hieronder vind je 3 betekenissen van het woord Cost-per-click. Je kunt ook zelf een definitie van Cost-per-click toevoegen.

1

0 Thumbs up   0 Thumbs down

Cost-per-click


CPC Het bedrag dat een adverteerder betaalt voor iedere keer dat er een bezoeker op de voor hem geplaatste link klikt.
Bron: vision2form.nl

2

0 Thumbs up   0 Thumbs down

Cost-per-click


Het bedrag dat u betaalt per klik op uw advertentie.
Bron: clickwise.be

3

0 Thumbs up   0 Thumbs down

Cost-per-click


een advertentiemodel, o.a. gebruikt door TripConnect, waarbij u betaalt om een link naar uw bedrijf toe te laten voegen aan een website (zoals aan de zoekresultaten in de hotelprijsvergelijking). U betaalt alleen voor de advertentie als iemand op uw link klikt. Uw link wordt tussen de links van concurrenten geplaatst, waarbij de positie ervan wordt [..]
Bron: tripadvisor.nl





<< Cost-per-action Cost-per-lead >>

Betekenis-definitie.nl is een internet woordenboek geschreven door mensen zoals jij en ik!
Help mee, en voeg een woord toe. Alle soorten woorden zijn welkom!

Betekenis toevoegen