1 |
service level agreementvastgelegde afspraak over het voorzieningenniveau dat voor de betrokken netwerken door RWS zal worden geleverd.
|
2 |
service level agreementEen Service level agreement (SLA) (Serviceniveau-overeenkomst) - Dienstenniveau-overeenkomst (DNO) of Product level agreement (PLA), is een type overeenkomst waarin afspraken staan tussen aanbieder en [..]
|
3 |
service level agreementDit is de specifieke leveringsovereenkomst of dienstverleningsovereenkomst. Binnen een SLA worden de afspraken tussen opdrachtgever en leverancier vastgelegd.
|
4 |
service level agreementIn het Nederlands ookwel dienstverleningsovereenkomst (DVO) genoemd. Een SLA is eenovereenkomst tussen opdrachtgever en opdrachtnemer (bijvoorbeeldeen automatiseerder) waarin de afspraken over het dienstverlenings-niveau zijn vastgelegd. Hierin wordt het volgende beschreven: de dien-sten, het kwaliteitsniveau, de betrokken partijen, de omstandighedenwaaronder de diensten worden geleverd en de sancties die staan ophet niet behalen van het overeengekomen niveau
|
5 |
service level agreementAfk.: SLA Def.: vastgelegde afspraak over het voorzieningenniveau dat voor de betrokken netwerken door RWS zal worden geleverd.
|
6 |
service level agreementEen overeenkomst tussen opdrachtgever en opdrachtnemer (bijvoorbeeld een automatiseerder) waarin de afspraken over het dienstverlenings-niveau zijn vastgelegd. Hierin wordt het volgende beschreven: de [..]
|
7 |
service level agreementVastlegging van afspraken over niveau, kwaliteit, en snelheid van service bij storing.
|
8 |
service level agreementDit is een overeenkomst tussen een dienstverlener en een klant waarin een minimaal aanvaardbaar serviceniveau is vastgelegd.
|
9 |
service level agreementEen SLA is een schriftelijke overeenkomst, onderhandeld tussen klant en leverancier, geldig voor een bepaalde periode, waarin de afspraken met betrekking tot de te leveren diensten of producten en de wederzijdse voorwaarden en verantwoordelijkheden die hieraan zijn verbonden, helder en meetbaar zijn vastgelegd.
|
10 |
service level agreementEen contract tussen dienstverlener en klant met meetbare condities over de te verlenen service.
|
<< service centrum grond | servicedesk >> |