1 |
Reclameoverbrengen van een boodschap door een adverteerder om zijn afzet gunstig te beïnvloeden
|
2 |
Reclameadvertenties.
|
3 |
Reclame het aanprijzen van een artikel of dienst Voorbeeld: recl [..]
|
4 |
ReclameHet overbrengen van een boodschap door de aanbieder van een product of dienst met de uiteindelijke bedoeling zijn naamsbekendheid te verbeteren en zijn afzet te vergroten.
|
5 |
Reclame
|
6 |
Reclameopenbare aanprijzing ter bevordering van de afzet van goederen of diensten
|
7 |
ReclameBetaalde boodschappen in de massamedia zoals dagbladen, radio en televisie. Het is één van de belangrijkste marketingcommunicatie-instrumenten.
|
8 |
ReclameReclame is een vorm van communicatie met het doel potentiële klanten over te halen tot aanschaf van producten en diensten. Veel reclame is dan ook bedoeld om consumptie te bevorderen door het creëren [..]
|
9 |
ReclameReclame is een vorm van communicatie met het doel potentiële klanten informatie te geven over producten en diensten. Veel reclame is ook bedoeld consumptie aan te wakkeren door het creëren en versterken van een merkimago en een getrouwheid aan een merk. Het is ook het promoten van een product, dienst, bedrijf of idee door middel van een veelal gesp [..]
|
10 |
ReclameIn juridische zin: het terugvorderen door de verkoper van een door hem afgeleverde roerende zaak in het geval dat de koper de koopprijs niet (volledig) voldoet.
|
11 |
ReclameReclame is een vorm van communicatie met het doel potentiële klanten over te halen tot aanschaf van producten en diensten. Veel reclame is dan ook bedoeld om consumptie te bevorderen door het creëren [..]
|
<< reclamatie | reclameren >> |