1 |
Kwaliteitsmanagementde maatregelen die ervoor moeten zorgen dat organisaties 'geschikt zijn voor gebruik' en hun strategische doelen kunnen realiserenkwaliteitszorg
|
2 |
KwaliteitsmanagementKwaliteitsmanagement Een managementmethode, gebaseerd op de gedachte om fouten in de produktie uit te bannen door voortdurende verbetering van elk planning-, produktie- en dienstverleningsproces. W. E [..]
|
3 |
Kwaliteitsmanagementgecoördineerde activiteiten die richting geven aan en controlerend zijn voor een organisatie (bv project) in het kader van het kwaliteit van her werk.
|
4 |
KwaliteitsmanagementKwaliteitsmanagement is de tak van het management die streeft naar een zo hoog mogelijke kwaliteit van een product, productieproces, dienst of organisatie. Kwaliteitsmanagement is geen afgebakend vakg [..]
|
5 |
KwaliteitsmanagementKwaliteitsmanagement is de tak van het management die streeft naar een zo hoog mogelijke kwaliteit van een product, productieproces, dienst of organisatie. Kwaliteitsmanagement is geen afgebakend vakg [..]
|
6 |
KwaliteitsmanagementKwaliteitsmanagement is de tak van het management die streeft naar een zo hoog mogelijke kwaliteit van een product, productieproces, dienst of organisatie. Kwaliteitsmanagement is geen afgebakend vakg [..]
|
7 |
KwaliteitsmanagementEen managementmethode, gebaseerd op het principe systematische fouten uit te bannen door voortdurende verbeteringen van elk planning-, productie- en dienstverleningsproces.
|
<< kwaliteitslabels | kwaliteitsnormen >> |