1 |
Marketingmixde 4 onderdelen van het commerciële beleid van een onderneming: prijs, product, plaats (distributie) en promotie.
|
2 |
MarketingmixHet inzetten van de concurrentie-instrumenten prijs, product, promotie, plaats en personeel, beter bekend onder de "vijf p's".
|
3 |
Marketingmixomvat een aantal instrumenten, de marketinginstrumenten, die bedrijven kunnen gebruiken in de concurrentiestrijd.
|
4 |
Marketingmixomvat een aantal marketinginstrumenten.
|
5 |
MarketingmixDEFINITIEOnder de marketingmix verstaan we de instrumenten die de onderneming ter beschikking staan om de behoefte van haar afnemers te bevredigen. Veelal onderscheid men vier instrumenten, namelijk het model van de 4 P's; Product, Plaats, Promotie en Prijs, 40 geleden ontwikkeld door McCarthy.OMSCHRIJVINGDe 4 p's voor bv. een softwareont [..]
|
6 |
Marketingmixverschillende wapens van bedrijven om te strijden om de gunst van de afnemers.
|
7 |
MarketingmixDe marketingmix, soms marketinginstrumentenmix genoemd, is de combinatie van instrumenten die een organisatie kan gebruiken voor het invullen van haar marketingstrategie. Het gebruik van elk van deze [..]
|
8 |
MarketingmixDe combinatie en afstemming van marketinginstrumenten die door een organisatie wordt gebruikt om één of meer doelgroepen te benaderen. Vaak onderscheidt men vier P’s: Product, Plaats, Promotie en Prij [..]
|
9 |
MarketingmixMarketinginstrument dat bestaat uit beslissingen en marketingactiviteiten voor de volgende 6 P's: product, prijs, plaats (distributie), promotie, proces en personeel.
|
10 |
MarketingmixHet inzetten van de concurrentie-instrumenten prijs, product, promotie, plaats en personeel, beter bekend onder de "vijf p's".
|
<< Marginale opbrengst | Marginale consumptiequote >> |