1 |
DoelgroepEen doelgroep bestaat uit consumenten met dezelfde kenmerken. Reclame richt zich op doelgroepen.
|
2 |
DoelgroepEen groep van mogelijke afnemers/clienten waarop een organisatie zich richt.
|
3 |
DoelgroepEen groep van mogelijke afnemers van een product of dienst waarop de marketingcommunicatie zich richt.
|
4 |
DoelgroepDe (media-)doelgroep is de groep personen waarop de mediumcommunicatie wordt gericht en een afgeleide van de reclamedoelgroep (en deze is weer afgeleid van de marketingdoelgroep). De omschrijving van de mediadoelgroep dient aan te sluiten op de resultaten van media-onderzoek teneinde mediaplanning mogelijk te maken.
|
5 |
Doelgroepdegenen voor wie het produkt enz. is bedoeld.
|
6 |
Doelgroepgroep waarop een initiatief gericht is
|
7 |
DoelgroepDe mensen waar je je doelbewust op richt.
|
8 |
Doelgroepde groep consumenten waar jou product aantrekkelijk voor kan ( of moet) zijn.
|
9 |
DoelgroepHet deel van de markt waarop de organisatie zich richt en dat zij tot klant wil maken.
|
10 |
DoelgroepDoelgroep is een begrip dat gebruikt wordt in politieke en marketingcampagnes.
De doelgroep is het deel van de bevolking waarbij een (door de campagnevoerders, beleidsmakers of reclamemakers gewenste [..]
|
11 |
DoelgroepGroep personen die op basis van één of meerdere gezamenlijke kenmerken tot een groep gerekend worden, bijvoorbeeld b-to-b, boodschappers 20-49 jaar of 50-64 jaar.
|
12 |
DoelgroepEen doelgroep of marktsegment is een groep mensen die dezelfde wensen heeft en op min of meer gelijke wijze reageert op de marketinginstrumenten van de onderneming.
|
13 |
Doelgroeptarget group
|
<< doeloverschrijding | districtenstelsel >> |