1 |
Direct marketingEen vorm van marketing die gericht is op het verkrijgen en onderhouden van een duurzame directe relatie tussen een aanbieder en afnemer.
|
2 |
Direct marketingDEFINITIEDirect marketing is een vorm van gespecialiseerde marketing, die door middel van alle directe communicatiemedia (correspondentie, advertenties, mailings, catalogi, telefoon, beeldscherm) een structurele duurzame relatie organiseert en onderhoudt tussen aanbieders en gesegmenteerde afnemers. Essentieel is daarbij het opwekken van meetbare r [..]
|
3 |
Direct marketingDEFINITIE Direct marketing is een vorm van gespecialiseerde marketing, die door middel van alle directe communicatiemedia (correspondentie, advertenties, mailings, catalogi, telefoon, beeldscherm) een structurele duurzame relatie organiseert en onderhoudt tussen aanbieders en gesegmenteerde afnemers. Essentieel is daarbij het opwekken van meetbare [..]
|
4 |
Direct marketingDirect marketing is een Engelse term voor reclame maken voor producten door potentiƫle klanten direct en persoonlijk te benaderen.
|
5 |
Direct marketingz.nw. directe klantenbenadering
|
6 |
Direct marketingHet door een producent of tussenpersoon rechtstreeks leggen van contact met potentiƫle klanten. Het doel is een duurzame directe relatie tot stand te brengen met afnemers.
|
7 |
Direct marketingAll activities which make it possible to offer goods or services or to transmit other messages to a segment of the population by post, telephone, e-mail or other direct means.
|
8 |
Direct marketingType of interactive marketing that uses one or more communication media or channels to obtain a measurable response from a target audience. See Mailing, Target audience.
|
9 |
Direct marketingMarketingbenadering die gericht is op het tot stand brengen van een structurele, duurzame directe relatie tussen een organisatie en zijn klanten, waarbij de organisatie de activiteiten van de traditio [..]
|
<< Direct dealing | direct placement >> |